31.3.11

Sikke et arbejde

Jeg startede på at hækle disse oldemorfirkanter i efteråret. De skulle gerne blive til et tæppe ... med tiden. Jeg tænkte dengang, at så kunne tæppet passende blive brugt vinteren over på sofaen og ellers på terrassen ved kølige sommeraftener.

Nå, men altså foreløbig er der lavet 120 firkanter – og der er lang vej endnu. Tænker, at det måske ikke bliver den kommende sommers kølige aftenener. Ellers skal jeg da virkelig tage mig sammen ;o)

Jeg har aldrig lavet så stort et hækleprojekt før – og havde vist ikke helt overvejet, HVOR stort et arbejde det er, og hvor lang tid det tager. Men jeg tror, det bliver super godt, når det er færdigt :o)

Jeg har også haft andre småprojekter igang undervejs. Det bliver for kedeligt det andet i længden. ISÆR at hæfte ender! Nøj, hvor jeg hader det! Sådan en hel bunke, der mangler at blive hæftet ... suk!


2 kommentarer:

  1. Uha, ja det ser godt nok ud til at være et KÆMPE arbejde! Men det bliver så smukt, når det er færdigt:) Klø på;)

    SvarSlet
  2. Hold da op en udfordring, men hvor bliver det bare flot.

    SvarSlet