2.11.11

Craft it forward

Der lå 2 pakker til mig, da jeg kom hjem fra ferie – og sikke fine ting, der gemte sig :o)

Det var 'returgaver' i Craft it forward legen.

Et skønt gult betræk til sadlen på min kommende cykel – altså når jeg får taget mig sammen til at finde ud af, hvad det skal være for en cykel. Tusind tak Katrine – det er virkelig fint!

Og et rigtig flot billede, der er lige mig. Nu skal jeg lige finde, den helt rigtige placering. Tusind tak Maria - det er helt perfekt!

Fotoet her yder desværre hverken billede eller sadelbetræk retfærdighed.



2 kommentarer:

  1. Lidt uheldigt, at du ikke har nogen cykel, men så er den da klar ;) Billedet er i øvrigt meget misundelsesværdigt!

    SvarSlet
  2. Så har jeg min craft it forward klar!! Kom ind og vælg din gave - du har førstevælger!!

    SvarSlet